A KÜRT Akadémia megújult Átfogó Intelligent Marketing képzése a tapasztalattal rendelkező marketingszakembereknek és cégvezetőknek segít abban, hogy átfogó szemléletű, úgynevezett T-tudású szakemberekké tudjanak válni, akik a marketing legfontosabb területeire egyaránt erős rálátással rendelkeznek .
A marketing már régen nem csak kreativitás és jó ötletek kérdése – stratégiai gondolkodás, ügyfélérték, adat és üzleti döntések együttese. Az Intelligent Marketing képzésünk ezt a komplex tudást adja át, mély szakmai háttérrel, valódi szakértőktől. Az Átfogó Intelligent Marketing programot most önállóan is elérhető modulokra, alképzésekre bontottuk, így akár részletekben is haladhatsz.
Mi mindenről lesz szó az Intelligent Marketing képzésen?
- Adatokról és azok elemzéséről,
- mesterséges intelligenciáról,
- designról, design thinkingről és ügyfélélményről (customer journey, customer experience),
- vásárlói magatartásról és fogyasztói pszichológiáról,
- piackutatásról és digitális analitikáról,
- márkaépítésről és pozícionálásról,
- csatornamenedzsmentről
- aktivitás és kampány tervezésről
- tartalom-előállításról, történetmesélésről (storytelling).
- stratégiai tervezésről és menedzsmentről,
- üzletfejlesztésről...
Mit jelent a T-tudású szakember?
Az újkori marketingszakemberek feladata komplex: egyszerre van szükségük az ügyfélközpontú marketingmegközelítés széles megértésére, folyamatosan változó marketingtechnológiai ismeretekre és mély tudásra egyes szakterületeken. Specialistából kell T-tudású szakemberré válniuk – ebben támogatja őket a mi képzésünk.
Milyen kompetenciákkal rendelkezik a T-tudású marketingszakember?
- Adatalapú döntéseket hoz,
- stratégiában gondolkodik,
- tisztában van a hagyományos, digitális és közösségi marketingeszközökkel és szerepükkel,
- ismeri és hatékonyan használja a legfrissebb technológiákat pl. Mesterséges Intelligencia, AR/VR….
- érti a tartalom-forma-technológia viszonyát a kommunikációban,
- könnyedén tervez, hajt végre kampányokat, aktivitásokat, és menet közben változtat a visszajelzések alapján,
- folyamatos párbeszédet folytat az ügyfélkörével, felméri ügyfeleinek igényét, melyet a termékfejlesztés irányába is közvetít.
De a legfontosabb erénye, hogy minden marketingspecialistával saját nyelvén beszél, könnyedén működik velük együtt, és irányítja őket.
A széles tudást a T teteje szimbolizálja, a mély tudást pedig a T betű szára. Képzésünkben a T tetejére koncentrálunk.

A KÜRT Akadémia Intelligent Marketing képzésén
- aktuális esettanulmányokkal,
- gyakorlat orientált és interaktív előadásokkal,
- kiemelkedő gyakorló hazai szakemberekkel, specialistákkal várunk.
Megkérdeztük hallgatóinkat, miért jelentkeztek a képzésre, és miben változott az, ahogy dolgoznak.
"Az új tudásommal és megújult szemléletemmel felvértezve elkészítettem egy új online stratégiát, és a vállalati vezetés legfelsőbb szintjén kerültek napirendre az elképzeléseim. Teljes támogatást, szakmai mozgásteret és a tervek megvalósításához szükséges anyagi forrásokat is megkaptam, hetek alatt dimenziókat ugrottunk. Mondanom sem kell, hogy teljesen más így dolgozni."
Olvasd el Nagy Richárddal, a Masterplast marketingvezetőjével készített teljes interjút!
"Folyamatosan figyelnünk kell a környezetünk és a piacunk változásait, készen kell állni arra, hogy egyik napról a másikra akár 180 fokos fordulatot tegyünk. A képzés végére pedig a koronavírus-járvány hatására pontosan ez történt velünk. A friss élmények hatására nem keseredtünk el, és tudtuk mit kell tennünk: félredobtunk mindent, és azonnal ötletelésbe kezdtünk, mindezt teljes energiabefektetéssel. Amit kedden kitaláltunk, azt péntekre véghez vittük."
Olvasd el Bakos Annamáriával, az Ilcsi marketing managerével készített teljes interjút!
Mit jelent a moduláris felépítés?
A képzést 4 modulba, azaz alképzésbe osztottuk, és 4x2 teljes napba sűrítettük az alábbiak szerint:
1. Modul: Adatvezérelt marketing
Időpont: 2025. május 26-27. (hétfő-kedd) 9:00-16:30
Fókusz: Az adat nem csupán számok – a jó döntések alapja. Megmutatjuk, hogyan használd őket okosan.
2. Modul: Márka és kommunikáció
Időpont: 2025. szeptember 22-23. (hétfő-kedd) 9:00-16:30
Fókusz: A márka nem egy logó. Egy ígéret, egy élmény.
3. Modul: Marketing aktiválás
Időpont: 2025. november 17-18. (hétfő-kedd) 9:00-16:30
Fókusz: Hogyan lesz a stratégiából valós eredmény?
4. Modul: Ügyfélélmény és értékajánlat
Időpont: 2026. január
Fókusz: Hogyan építhetsz olyan márkát és terméket, ami ténylegesen számít az ügyfeleidnek?
A modulokra egyesével is jelentkezhetsz, nem muszáj egymásra építened őket. Egy modul ára: 199.900 Ft + áfa
Mi tudjuk, hogy az egész képzésnek milyen transzformatív hatása volt korábbi résztvevőink szakmai életére, te is olvashatsz róla a blogunkban, ezért javasoljuk, hogy gyere végig velünk az egész úton. A 4 modul együttes vásárlása esetén 20% kedvezménnyel a képzés teljes ára: 639.680Ft + áfa.
A modulok részletes tartalmát alább találod a képzés tematikájánál.