A KÜRT Akadémia Intelligent Marketing képzése a tapasztalattal rendelkező marketingszakembereknek segít abban, hogy átfogó szemléletű, T-tudású szakemberekké tudjanak válni.
A marketing már régen nem csak kreativitás és jó ötletek kérdése – stratégiai gondolkodás, ügyfélérték, adat és üzleti döntések együttese. Az Intelligent Marketing képzésünk ezt a komplex tudást adja át, mély szakmai háttérrel, valódi szakértőktől. A programot most önállóan is elérhető modulokra bontottuk, így te választhatod ki, mire van igazán szükséged, hogy lépésekben haladsz – vagy végigviszed az egész utat.
Mi mindenről lesz szó az Intelligent Marketing képzésen?
- Adatokról és azok elemzéséről,
- mesterséges intelligenciáról,
- designról, design thinkingről és ügyfélélményről (customer journey, customer experience),
- vásárlói magatartásról és fogyasztói pszichológiáról,
- piackutatásról és digitális analitikáról,
- márkaépítésről és pozícionálásról,
- csatornamenedzsmentről
- aktivitás és kampány tervezésről
- tartalom-előállításról, történetmesélésről (storytelling).
- stratégiai tervezésről és menedzsmentről,
- üzletfejlesztésről...
Mit jelent a T-tudású szakember?
Az újkori marketingszakemberek feladata komplex: egyszerre van szükségük az ügyfélközpontú marketingmegközelítés széles megértésére, folyamatosan változó marketingtechnológiai ismeretekre és mély tudásra egyes szakterületeken. Specialistából kell T-tudású szakemberré válniuk – ebben támogatja őket a mi képzésünk.
Milyen kompetenciákkal rendelkezik a T-tudású marketingszakember?
- Adatalapú döntéseket hoz,
- stratégiában gondolkodik,
- tisztában van a hagyományos, digitális és közösségi marketingeszközökkel és szerepükkel,
- ismeri és hatékonyan használja a legfrissebb technológiákat pl. Mesterséges Intelligencia, AR/VR….
- érti a tartalom-forma-technológia viszonyát a kommunikációban,
- könnyedén tervez, hajt végre kampányokat, aktivitásokat, és menet közben változtat a visszajelzések alapján,
- folyamatos párbeszédet folytat az ügyfélkörével, felméri ügyfeleinek igényét, melyet a termékfejlesztés irányába is közvetít.
De a legfontosabb erénye, hogy minden marketingspecialistával saját nyelvén beszél, könnyedén működik velük együtt, és irányítja őket.
A széles tudást a T teteje szimbolizálja, a mély tudást pedig a T betű szára. Képzésünkben a T tetejére koncentrálunk.

A KÜRT Akadémia Intelligent Marketing képzésén
- aktuális esettanulmányokkal,
- gyakorlat orientált és interaktív előadásokkal,
- kiemelkedő gyakorló hazai szakemberekkel, specialistákkal várunk.
Megkérdeztük hallgatóinkat, miért jelentkeztek a képzésre, és miben változott az, ahogy dolgoznak.
"Az új tudásommal és megújult szemléletemmel felvértezve elkészítettem egy új online stratégiát, és a vállalati vezetés legfelsőbb szintjén kerültek napirendre az elképzeléseim. Teljes támogatást, szakmai mozgásteret és a tervek megvalósításához szükséges anyagi forrásokat is megkaptam, hetek alatt dimenziókat ugrottunk. Mondanom sem kell, hogy teljesen más így dolgozni."
Olvasd el Nagy Richárddal, a Masterplast marketingvezetőjével készített teljes interjút!
"Folyamatosan figyelnünk kell a környezetünk és a piacunk változásait, készen kell állni arra, hogy egyik napról a másikra akár 180 fokos fordulatot tegyünk. A képzés végére pedig a koronavírus-járvány hatására pontosan ez történt velünk. A friss élmények hatására nem keseredtünk el, és tudtuk mit kell tennünk: félredobtunk mindent, és azonnal ötletelésbe kezdtünk, mindezt teljes energiabefektetéssel. Amit kedden kitaláltunk, azt péntekre véghez vittük."
Olvasd el Bakos Annamáriával, az Ilcsi marketing managerével készített teljes interjút!
Mit jelent a moduláris felépítés?
A képzést 4 modulba, 4x2 teljes napba sűrítettük az alábbiak szerint:
1. Modul: Ügyfélélmény és értékajánlat
Időpont: 2025. április 14-15. (hétfő-kedd) 9:00-16:30
Fókusz: Hogyan építhetsz olyan márkát és terméket, ami ténylegesen számít az ügyfeleidnek?
2. Modul: Adatvezérelt marketing
Időpont: 2025. május 26-27. (hétfő-kedd) 9:00-16:30
Fókusz: Az adat nem csupán számok – a jó döntések alapja. Megmutatjuk, hogyan használd őket okosan.
3. Modul: Márka és kommunikáció
Időpont: 2025. szeptember 22-23. (hétfő-kedd) 9:00-16:30
Fókusz: A márka nem egy logó. Egy ígéret, egy élmény.
4. Modul: Marketing aktiválás
Időpont: 2025. november 17-18. (hétfő-kedd) 9:00-16:30
Fókusz: Hogyan lesz a stratégiából valós eredmény?
A modulokra egyesével is jelentkezhetsz, nem muszáj egymásra építened őket. Egy modul ára: 199.900 Ft + áfa
Mi tudjuk, hogy az egész képzésnek milyen transzformatív hatása volt korábbi résztvevőink szakmai életére, te is olvashatsz róla a blogunkban, ezért javasoljuk, hogy gyere végig velünk az egész úton. A 4 modul együttes vásárlása esetén 20% kedvezménnyel a képzés teljes ára: 639.680Ft + áfa.
A modulok részletes tartalmát alább találod a képzés tematikájánál.