Barion Pixel

Intelligent Marketing

A képzés részletei

4x2 nap, 60 óra*

a képzés indulása:
2025. április 14-15. (első modul)
jelentkezési határidő:
2025. április 10.
képzési alkalmak:
hétfő, kedd

9:00-16:30

szükséges képzettség:
érettségi
helyszín:
STRT Oktatóterem

1024 Budapest, Lövőház utca 39., 2. em.

részvételi díj:
Egy modul 199 900 Ft+áfa; Teljes képzés 639 680 Ft+áfa
Juhász Dániel Ügyfélkapcsolati munkatárs
Érdeklődöm! Jelentkezem!

* a változtatás jogát fenntartjuk

A KÜRT Akadémia Intelligent Marketing képzése a tapasztalattal rendelkező marketingszakembereknek segít abban, hogy átfogó szemléletű, T-tudású szakemberekké tudjanak válni.

A marketing már régen nem csak kreativitás és jó ötletek kérdése – stratégiai gondolkodás, ügyfélérték, adat és üzleti döntések együttese. Az Intelligent Marketing képzésünk ezt a komplex tudást adja át, mély szakmai háttérrel, valódi szakértőktől. A programot most önállóan is elérhető modulokra bontottuk, így te választhatod ki, mire van igazán szükséged, hogy lépésekben haladsz – vagy végigviszed az egész utat.

Mi mindenről lesz szó az Intelligent Marketing képzésen?

  • Adatokról és azok elemzéséről, 
  • mesterséges intelligenciáról,
  • designról, design thinkingről és ügyfélélményről (customer journey, customer experience),
  • vásárlói magatartásról és fogyasztói pszichológiáról, 
  • piackutatásról és digitális analitikáról, 
  • márkaépítésről és pozícionálásról, 
  • csatornamenedzsmentről
  • aktivitás és kampány tervezésről
  • tartalom-előállításról, történetmesélésről (storytelling).
  • stratégiai tervezésről és menedzsmentről,
  • üzletfejlesztésről...

Mit jelent a T-tudású szakember?

Az újkori marketingszakemberek feladata komplex: egyszerre van szükségük az ügyfélközpontú marketingmegközelítés széles megértésére, folyamatosan változó marketingtechnológiai ismeretekre és mély tudásra egyes szakterületeken. Specialistából kell T-tudású szakemberré válniuk – ebben támogatja őket a mi képzésünk.

Milyen kompetenciákkal rendelkezik a T-tudású marketingszakember?

  • Adatalapú döntéseket hoz,
  • stratégiában gondolkodik,
  • tisztában van a hagyományos, digitális és közösségi marketingeszközökkel és szerepükkel,
  • ismeri és hatékonyan használja a legfrissebb technológiákat pl. Mesterséges Intelligencia, AR/VR….
  • érti a tartalom-forma-technológia viszonyát a kommunikációban,
  • könnyedén tervez, hajt végre kampányokat, aktivitásokat, és menet közben változtat a visszajelzések alapján,
  • folyamatos párbeszédet folytat az ügyfélkörével, felméri ügyfeleinek igényét, melyet a termékfejlesztés irányába is közvetít.

De a legfontosabb erénye, hogy minden marketingspecialistával saját nyelvén beszél, könnyedén működik velük együtt, és irányítja őket.

A széles tudást a T teteje szimbolizálja, a mély tudást pedig a T betű szára. Képzésünkben a T tetejére koncentrálunk.

 A KÜRT Akadémia Intelligent Marketing képzésén 

  • aktuális esettanulmányokkal,
  • gyakorlat orientált és interaktív előadásokkal,
  • kiemelkedő gyakorló hazai szakemberekkel, specialistákkal várunk.

 

Megkérdeztük hallgatóinkat, miért jelentkeztek a képzésre, és miben változott az, ahogy dolgoznak.

"Az új tudásommal és megújult szemléletemmel felvértezve elkészítettem egy új online stratégiát, és a vállalati vezetés legfelsőbb szintjén kerültek napirendre az elképzeléseim. Teljes támogatást, szakmai mozgásteret és a tervek megvalósításához szükséges anyagi forrásokat is megkaptam, hetek alatt dimenziókat ugrottunk. Mondanom sem kell, hogy teljesen más így dolgozni."

Olvasd el Nagy Richárddal, a Masterplast marketingvezetőjével készített teljes interjút!

 

"Folyamatosan figyelnünk kell a környezetünk és a piacunk változásait, készen kell állni arra, hogy egyik napról a másikra akár 180 fokos fordulatot tegyünk. A képzés végére pedig a koronavírus-járvány hatására pontosan ez történt velünk. A friss élmények hatására nem keseredtünk el, és tudtuk mit kell tennünk: félredobtunk mindent, és azonnal ötletelésbe kezdtünk, mindezt teljes energiabefektetéssel. Amit kedden kitaláltunk, azt péntekre véghez vittük."

Olvasd el Bakos Annamáriával, az Ilcsi marketing managerével készített teljes interjút!


Mit jelent a moduláris felépítés?

A képzést 4 modulba, 4x2 teljes napba sűrítettük az alábbiak szerint:

1. Modul: Ügyfélélmény és értékajánlat
Időpont: 2025. április 14-15. (hétfő-kedd) 9:00-16:30
Fókusz: Hogyan építhetsz olyan márkát és terméket, ami ténylegesen számít az ügyfeleidnek?


2. Modul: Adatvezérelt marketing
Időpont: 2025. május 26-27. (hétfő-kedd) 9:00-16:30
Fókusz: Az adat nem csupán számok – a jó döntések alapja. Megmutatjuk, hogyan használd őket okosan.


3. Modul: Márka és kommunikáció
Időpont: 2025. szeptember 22-23. (hétfő-kedd) 9:00-16:30
Fókusz: A márka nem egy logó. Egy ígéret, egy élmény.


4. Modul: Marketing aktiválás
Időpont: 2025. november 17-18. (hétfő-kedd) 9:00-16:30
Fókusz: Hogyan lesz a stratégiából valós eredmény?


A modulokra egyesével is jelentkezhetsz, nem muszáj egymásra építened őket. Egy modul ára: 199.900 Ft + áfa
Mi tudjuk, hogy az egész képzésnek milyen transzformatív hatása volt korábbi résztvevőink szakmai életére, te is olvashatsz róla a blogunkban, ezért javasoljuk, hogy gyere végig velünk az egész úton. A 4 modul együttes vásárlása esetén 20% kedvezménnyel a képzés teljes ára: 639.680Ft + áfa.
A modulok részletes tartalmát alább találod a képzés tematikájánál.


Szakértők

Szabó Béla
Kommunikációs igazgató, Magyar Telekom Csoport
https://www.linkedin.com/in/bela-szabo-9759665

Béla több nagy nemzetközi reklámügynökségnél töltött be fontos szerepet, a Y&R-nál az Ericsson regionális koordinációját, a Leo Burnett-nél stratégiai és ügyfélkapcsolati igazgatóként az ügynökség termékeinek minőségéért és az ügyfélszerzésért volt felelős.

A telekommunikációs iparágban a Vodafone magyarországi és londoni székhelyű globális szervezeténél dolgozott márkaépítésért és marketing kommunikációért felelős vezetőként. Többek között az ő nevéhez köthető a szolgáltatók mobilhálózatának új iparági témaként való felépítése. A globális és lokális tapasztalatok mellett személyesen vett részt Afrika legerősebb márkája, az MTN telekommunikációs szolgáltató, digitális transzformációs és kommunikációs stratégiájának kialakításában a dél-afrikai központú regionális MetropolitanRepublic ügynökség Stratégiai Igazgatójaként.

A DDB-ben Stratégiai és Innovációs Igazgatóként dolgozott, 2017. május 15-től pedig a Magyar Telekom Csoport kommunikációs igazgatói szerepkörét tölti be és irányítja a Magyar Telekom csoportszintű kommunikációs tevékenységét, így márkamenedzsment munkáját, szponzorációs és rendezvény tevékenységét, külső és belső kommunikációját, valamint médiastratégiáját.

https://kurtakademia.hu/wp-content/uploads/2019/08/szabo-bela.jpg

Szabó Béla

Kommunikációs igazgató, Magyar Telekom Csoport

Csanda Gergely
Retention Marketing vezető, Shapr3D; Marketingtanácsadó, Talentuno
https://www.linkedin.com/in/gergely-csanda/

Gergely karrierjét a The Nielsen Companynál és a Research Internationalnél (most a Kantar csoport része) kezdte, ahol sokéves tapasztalatot szerzett adatelemzésben és piackutatásban. Később részt vett a Sony Mobile és az NN Insurance újramárkázásában. Erősen hisz az adatvezérelt marketing szemléletben és évek óta agilis módszer szerint vezeti csapatait. 2019 óta Growth Marketinggel foglalkozik magyar alapítású, budapesti elit tech startupoknál.

Gergely rendszeresen előad a Budapesti Corvinus Egyetemen és a KÜRT Akadémián is, ahol a Digitális Innováció képzés vezetője.

https://kurtakademia.hu/wp-content/uploads/2019/08/csanda-gergely.jpg

Csanda Gergely

Retention Marketing vezető, Shapr3D; Marketingtanácsadó, Talentuno

Kun Judit
Freelance Service Design Lead
https://www.linkedin.com/in/juditkun/

10 év budapesti és amszterdami, kreatív és hatékonysági díjakkal kísért ügynökségi munka után kezdett el 2015-ben fókuszáltabban stratégiai designnal foglalkozni. 2018-ban úgy érezte, lehet itt még szintet lépni: a Hyper Island Digital Experience Design képzésén a szakma legjobbjaival dolgozott (pl. IDEO, Snook, Ustwo) valódi nemzetközi ügyfelek Service Design feladatain. Részt vett a BoldX service design ügynökség megalapításában is, aminek szakmai részét 5 évig vezette olyan ügyfelek izgalmas projektjein dolgozva, mint a Telekom, WWF, Novartis vagy a KPMG. Jelenleg szabadúszó service design tanácsadó hazai és nemzetközi projekteken.

https://kurtakademia.hu/wp-content/uploads/2023/11/KunJudit_IM.jpg

Kun Judit

Freelance Service Design Lead

Szepes Zsolt
Global Marketing Operations Team Lead, Munch
https://www.linkedin.com/in/zsolt-szepes-a3b71b60/

13 éve dolgozik kommunikációs szakemberként. PR-, reklám- és adatvezérelt marketingügynökségeknél vezetett csapatokat. Jelenleg a Munch marketing csapatában felel 4 ország eredményességéért. Meggyőződése, hogy a (generatív) mesterséges intelligencia megfelelően alkalmazva nem elveszi a szakemberek munkáját, hanem lehetőséget teremt többet foglalkozni azokkal a feladatokkal, amikben örömünket leljük, és amik igazi értéket tudnak teremteni a marketingkommunikációban.

https://kurtakademia.hu/wp-content/uploads/2024/02/szepes_zsolt.jpg

Szepes Zsolt

Global Marketing Operations Team Lead, Munch

Kinek ajánljuk?

  • Marketing szakembereknek - Ez egy haladó képzés, így azoknak a marketinges szakembereknek ajánljuk, akik szélesíteni akarják ismereteiket, kontextusba helyezni az ismert és új marketing szakterületeket.
  • Marketing vezetőknek - Azoknak a marketing vezetőknek, akik tudásukat magasabb szintre akarják emelni, felkészülve a következő évek kihívásaira.
  • Marketing specialistáknak - Azoknak, akik specialistából T-tudású marketingesekké és vezetőkké akarnak válni
  • Gyakorlati és aktuális tudást keresőknek - Mindazoknak, akik gyakorlati példákon, esettanulmányokon és megoldandó feladatokon keresztül szeretnének ismereteket szerezni a marketing legújabb szakterületeiben.
  • Szakmai közösséget keresőknek - Akik keresik a lehetőséget, hogy gyakorló marketingszakemberekkel vitassanak meg üzleti, kommunikációs és markertingtechnológiai kérdéseket,és egy olyan szakmai közösségnek váljanak részévé, amelyre a képzés után is támaszkodhatnak. 

A képzés tematikája

 

 

  •  
    Fókusz: Hogyan építhetsz olyan márkát és terméket, ami ténylegesen számít az ügyfeleidnek?

    • Growth mindset: Csanda Gergely, Product Lead - Core Banking, Bunq

    • Ügyfélérték megközelítés: Jákó Eszter, Head of MOL Campus and Event Management, MOL Group

    • Business Model Canvas: Schmidt Andrea, oktatásszervezésért felelős vezető, MOME

    • Integrált stratégiai marketing a gyakorlatban: Nyilas Anita, CEO, Nitro

    • Persona és Customer Journey, ügyfélút-szemléletű tervezés: Kun Judit, service design tanácsadó

    • Design Thinking: Kun Judit, service design tanácsadó

    • Purpose-driven branding, felelős marketing: Szabó Béla, BrandComms Director, Magyar Telekom

  • Fókusz: Az adat nem csupán számok – a jó döntések alapja. Megmutatjuk, hogyan használd őket okosan.

    • Mit mérsz és ez hogyan támogatja a működésedet, döntéseidet?

    • Mi az adat? Mit és hogyan gyűjthetsz a jogszabályoknak megfelelően?

    • A te adatod a jó adat

    • Funnel alapok

    • Mi az adat és mi az insight? Mikor kell kutatni, mérni?

    • Adatvezérelt ügyfélközpontúság - hogyan lehet egyszerre megoldani a kettőt?

    • Digitális analitikák - adatok a sorok között

    • Adatvezéreltség - célok meghatározása, metrikák kiválasztása

  • Fókusz: A márka nem egy logó. Egy ígéret, egy élmény.

    • Márkázás, branding, re-branding 2025-ben

    • Rebranding esettanulmány

    • Weboldal, a digitális desztináció

    • PR & Content

    • Social content - új formátumok és lehetőségek

    • A márka megszemélyesítése

    • Forgalomterelés másképpen

    • Márkaépítés, márkastratégia, employer branding

  • Fókusz: Hogyan lesz a stratégiából valós eredmény?

    • Hogyan lesz a stratégiából valós eredmény?

    • AI a marketingben

    • VR/AR a marketingben

    • Médiatervezés és hirdetések

    • Digitális felületek riportjainak olvasás, dashboardok, adatvezéreltség?

    • Programmatic hirdetés, digitális dynamic content optimization, martech eszközök

    • Kampánytervezés, -mérés, omnichannel marketing

Hallgatóink mondták



Jenőfiné Győri Katalin

Vezető customer journey & lead management expertK&H Csoport

Nagy hozzáadott értékkel bír, hogy csupa gyakorlatorientált előadónk volt a képzésen, akik egytől egyig olyan cégektől, olyan tapasztalattal jöttek, melyek tényleg egyedülállók.

Berta Zsuzsi

Digital Marketing StrategistA38 Hajó

A technológiai kitettség szabja meg versenyképességünket, és a kulcs a nyitottságunkban és alkalmazkodókészségünkben van. A képzés éppen ebben a kérdésben ad számunkra kézzelfogható eszközöket és iránymutatást.

Gyepes Máté

Marketing vezető

Kimagasló a szakmai tartalom, a résztvevőt azonnal egy magasabb szakmai világba szippantja a képzés az előadóknak és a képzésvezetőnek köszönhetően. Nagyon inspiráló minden alkalom, és sok-sok megerősítést és bátorítást is ad; kevés tapasztalattal és sok éves rutinnal is ajánlott a képzés!

Nagyon fárasztó a monitor előtt ülni 4 órát egy munkával töltött délelőtt után (különösen úgy, hogy a család is itthon van), de az inspiráló, sok gyakorlati példát bemutató előadások ezt ellensúlyozni tudják.

Borsi Zsolt

MarketingvezetőMountex

Rengeteget fejlődtem, felülnézetből egy jó rálátást kaptam azokra a területekre, amelyek szükségesek a XXI. század marketingjéhez. A végére teljesen összeállt a kép.

Fórizs Gréta

PR és marketing menedzserN-Ware Kft.

Többet tanultam 16 hét alatt, mint az egyetemen 3,5 év alatt. Soha nem voltam még ilyen gyakorlatias képzésen. Köszönöm!

Váncsodi Réka

Marketingkommunikációs igazgatóVolvo Hungária

A képzés során olyan új ötleteket és inspirációt kaptam, amivel az éves marketingterv elkészítésébe az idén már megújulva vághattam bene. Nem csak hasznos, hanem üdítő is volt számomra kilépni a napi rutinból és más megközelítésből tekinteni a feladatokra.

Virágh Beáta

marketing igazgatóBudasign Kft.

Tanulni jöttem, de új brandünk született! Tudás, inspiráció, aktuális trendek - ez mind a KÜRT Akadémia.

Lukácsy Aletta

COOKNRDY

Szerdánként úgy jöttem ki az órákról, hogy eddig ez volt a legjobb képzési nap és ezt lehetetlen felülmúlni. Aztán a következő alkalom mégis felülmúlta. Mindig.

Sallai Eszter

MarketingvezetőBiggeorge Properties

Inspiráló közeg, csak úgy sisteregnek a gondolatok és röpködnek a jó ötletek. Az adott témák kapcsán hallottak mélyen elgondolkodtatnak és a gyakorlatban kipróbálva is jól működnek.

Fekete Anikó

CMOIS Innovative Solutions

Kivétel nélkül különleges egyéniségeket ismertem meg. A dícséret a KÜRT Akadémiát illeti, hogy ilyen embereket vonz be, akikkel szimplán csak beszélgetni is értékes.

Miért minket válassz?

  • Módszertan és tudás mellett szemléletet és kontextust is adunk képzéseinken. Arra buzdítunk ezzel, hogy teszteld az eszköztárad határait, állj kritikusan az új ismeretekhez, és értsd meg, melyik módszer mikor alkalmazható.
  • A legjobb hazai szakemberekkel dolgozunk, akiknek komoly üzleti vagy világszínvonalú akadémiai múltja van azon a területen, amelyen oktat.
  • A nyílt képzések mellett évek óta vállalati tanácsadással, agilis és digitális transzformációval foglalkozunk a legkülönbözőbb szervezeteknél, ezért valós képünk van arról, milyen munkaerőpiaci igényeik vannak a vállalatoknak.
  • Szenvedélyünk az oktatás-fejlesztés, ezért tíz éve dolgozunk azon, hogy szakemberekből, érdeklődőkből, gondolkodókból álló kreatív, tenni akaró közösséget formáljunk, több mint ezer fős alumni és oktatói közösségünk is ezt bizonyítja.


A képzés részletei

4x2 nap, 60 óra*

a képzés indulása:
2025. április 14-15. (első modul)
jelentkezési határidő:
2025. április 10.
képzési alkalmak:
hétfő, kedd

9:00-16:30

szükséges képzettség:
érettségi
helyszín:
STRT Oktatóterem

1024 Budapest, Lövőház utca 39., 2. em.

részvételi díj:
Egy modul 199 900 Ft+áfa; Teljes képzés 639 680 Ft+áfa
Juhász Dániel Ügyfélkapcsolati munkatárs
Érdeklődöm! Jelentkezem!

* a változtatás jogát fenntartjuk

Kedvezmények

Kedvezményt biztosítunk a részvételi díjból az alábbi esetekben:

  • Csoportos jelentkezés (4 vagy több fő): 10% kedvezmény.
  • Alumni tagként: 15% kedvezmény

Az egyes kedvezmények nem vonhatók össze!

Minimum létszám

A képzésünket csak megfelelő számú jelentkező esetén indítjuk el. 

A képzés tantermi formában zajlik, oktatóink figyelme a helyszíni résztvevőkre korlátozódik. Csak abban az esetben fogadjuk el az online részvételt, ha a hallgató Budapesten kívüli helyszínen lakik és semmiképpen sem tudja megoldani a bejárást. Online becsatlakozás során a hallgató megfigyelőként, Zoomon keresztül követheti az eseményeket, vagyis a tantermi alkalmak valós idejű közvetítését.

Nyilvántartási szám

B/2020/001149



Akik minket választottak