Barion Pixel

Google Analytics 4 képzés

A képzés részletei

4 x 2 óra

helyszín:
online
részvételi díj:
125.000 Ft + ÁFA
Juhász Dániel Ügyfélkapcsolati munkatárs
Érdeklődöm! Jelentkezem!

* a változtatás jogát fenntartjuk

Ha téged is zavar, hogy a Google Analytics Universal kivezetése óta nem igazodsz el az Analytics 4-ben, nem találod a megszokott adataid, nem vagy biztos abban, hogy jó helyen keresed őket, vagy hogy jók a beállításaid, sőt, hogy egyáltalán: hatékony-e még az online marketinged, akkor itt az ideje, hogy profi szakértőtől tanuld meg a nemrégiben bevezetett Google Analytics 4 használatát.

A KÜRT Akadémia Google Analytics 4 képzés elvégzésével képbe kerülsz a GA4 új adatmodelljének a működésével és ennek az üzleti világban hasznosítható funkcióival. Átlátod a Universal és a GA4 dimenziói & mutatói közötti különbségeket és a legfontosabb változásokat. Megérted a Google Tag Manager alapműködését és kapcsolatát a Google Analytics rendszerrel. Tisztában leszel azzal, hogy milyen kérdéseket tud megválaszolni a GA4 és ahhoz melyik riportolási megoldása a legideálisabb (Standard, Explore, Looker Studio)

Mivel több a KÜRT Akadémia Google Analytics 4 képzése, mint a többi hasonló live online képzés? 

  • Teljesen személyre szabott tudást kapsz: minden alkalom utolsó 30 perce konzultáció, ahol saját egyéni kihívásaidra kapsz megoldási javaslatokat. Nyugodtan készülj saját kérdéseiddel!
  • Magyar nyelvű a képzés, így 100%-ban a tartalomra koncentrálhatsz, az anyanyelvünkön sokkal könnyebb és hatékonyabb a tudásanyag internalizálása.
  • Bay Áron kiemelkedő szakértő, tudása és előadásmódja önmagában minőségi garancia.

Neked ajánljuk a Google Analytics 4 képzést, ha:

  • Korábban használtad a Google Analytics Universal verzióját
  • Nehezen igazodsz el a Google Analytics 4 felületén, nem tudod hogyan és mit mérj
  • Szeretnéd érteni az esemény alapú méréseket, örülnél ha látnál konverziós vagy esemény alapú funneleket
  • Szeretnéd kihozni a maximumot az online marketing tevékenységedből és a websiteodból
  • Szeretnél adatvizulizációs eszközzel (Google Looker Studio) előállított riportokat kapni
  • Egyszerűen marketinges vagy és értened kell az eredményeidet, adataidat
  • Informatikus vagy, websiteokat tervezel és mérési pontokat definiálsz, implementálsz

Nem neked való a GA4 képzésünk, ha:

  • Senior PPC tanácsadó vagy, és a kisujjadban van minden egyes változás ezen a területen
  • Nem tulajdonítasz nagy jelentőséget az online marketingre, mert nagyrészt offline tevékenységet folytatsz.

Google Analytics 4 képzésünkön megtanulod:

  • A Google Tag Manager alapjait és implementálási megoldásait
  • Az új, event alapú logikára épülő mérési megoldást, a teljes mérési tervezéssel együtt
  • Eseményekből konverziókat létrehozni
  • Riportolási lehetőségeket (Standard, Explore, Looker Studio)
  • Funnelek felépítését és azok elemzését
  • Hogy, hogyan tudod összekapcsolni a GA4-et a Google Ads-zel
  • Az adatokat a Google adatvizualizációs eszközébe a Looker Studioba becsatornázni
  • A leggyakoribb hibákat és hogy hogyan lehet azokat elkerülni.
  • Lényegében az összes gyakorlati tudnivalót, mellyel képes leszel a maximumot kihozni a Google Analytics 4-ből.

Részletek és fókusz:

Élő, online képzés

4 alkalom, 4x2 óra, kedden és csütörtökön

18-20h

Minden képzési alkalomról készül felvétel, amit megosztunk veled.

Szakértők

Bay Áron
CEO, Head of PPC&Data, Exact Match
https://www.linkedin.com/in/aronbay/

Bay Áron 2007 óta foglalkozik PPC kampányok menedzselésével és 13 éve digitális analitikával. Szakmai pályafutása során több mint 3 milliárd forint PPC költést menedzselt és 400-nál több digitális analitika projekten dolgozott az elmúlt években, többek között a Schiller Autó Család, a BioTechUSA, és a Biggeorge Property kampányaiban, illetve analitika projektjeiben. Rendszeres előadója marketing szakmai konferenciáknak, az MMSZ Marketing Summit konferenciáján és a Digital Masters képzési programjában előadóként és vizsgáztatóként is részt vett az elmúlt években. A Corvinus, a BGE és az ELTE korábbi óraadó oktatója. 2020-ban két üzlettársával megalapította az Exact Match ügynökséget, ahol PPC kampányok tervezésével és menedzsmentjével, digitális analitikával, tanácsadással és ezeknek a területeknek a tantermi illetve online oktatásával is foglalkoznak. 2015-ben megalapította a PPC Pro szakmai közösséget. 2016-ban elindította a PPC Pro meetupot. A Digital Cube Conf konferencia társalapítója és szervezője. A DIMSZ Keresőmarketing tagozatát 2019 óta vezeti.

https://kurtakademia.hu/wp-content/uploads/2021/10/Bay-Aron-e1633522368722.jpg

Bay Áron

CEO, Head of PPC&Data, Exact Match

A képzés tematikája


  • Bemutatjuk a Google digitális analitika megoldásának a történetét és legújabb változatát, majd összehasonlítjuk a 2023 nyarán nyugdíjazott Universal Analytics működésével. Mivel a GA4 alapjaiban változtatja meg az eddigi adatgyűjtési gyakorlatot, ezért a két rendszer között nincs átjárás, az adatok egy az egyben nem hasonlíthatóak össze.

    Egy teljesen új, event alapú logikára épülő mérési megoldást kell megtanulni, az Analytics felhasználói felülete és funkciói is teljesen átalakultak. Annak érdekében, hogy a GA4 összes funkcióját magas szinten ki lehessen használni, érdemes a méréseket alapjaiban újragondolni. Ezt a mérési tervezésnek nevezett folyamatot is megismered.


  • A GA4 új lehetőségeit a leghatékonyabban a Google Tag Manager-rel lehet kihasználni, ezért ezen az alkalmon bemutatjuk a GTM alapjait, az implementációs és migrációs lehetőségeket, akár egyedi fejlesztéssel akár valamilyen CMS rendszerrel működő weboldallal rendelkezel. A GTM Preview & Debug mode és a GA4 DebugView funkciói lehetővé teszik, hogy a megtervezett méréseket még azelőtt teszteljük mielőtt kiélesítjük ezeket.


  • A GA4 egyik legnagyobb előnye, hogy az esemény (event) alapú mérés olyan riportolási lehetőségeket nyit meg (Explore), ahol különböző események láncolatát felépítve több lépésből álló funnel folyamatokat tudsz elemezni vagy teljesen nulláról építheted fel a számodra legfontosabb riportokat.

    Bemutatjuk az új felületet és a fő menüpontokat, felfedezzük a sztenderd és az egyedi riportokat, megmutatjuk, hogyan lehet összekapcsolni a GA4-et a Google Ads-zel, hogyan tudunk az eseményekből konverziókat létrehozni és végül az adatokat a Google adatvizualizációs eszközébe a Looker Studioba becsatornázni.


  • Az alapok tisztázása után a gyakorlatban felmerülő beállítási és hibalehetőségeket nézzük át, tisztázzuk mik azok a funkciók, amik még hiányoznak a GA4-ből. A korábbi alkalmak kapcsán felmerülő kérdéseket interaktív formában átbeszéljük és útravalót adunk a következő 2-3 évben várható trendekről és feladatokról. Többek között a 3rd party adatok kivezetéséig tartó időszak teendőiről, a szerver alapú mérések bevezetéséről és az analitika iparágra gyakorolt várható hatásairól is beszélni fogunk.

Miért minket válassz?

  • Módszertan és tudás mellett szemléletet és kontextust is adunk képzéseinken. Arra buzdítunk ezzel, hogy teszteld az eszköztárad határait, állj kritikusan az új ismeretekhez, és értsd meg, melyik módszer mikor alkalmazható.
  • A legjobb hazai szakemberekkel dolgozunk, akiknek komoly üzleti vagy világszínvonalú akadémiai múltja van azon a területen, amelyen oktat.
  • A nyílt képzések mellett évek óta vállalati tanácsadással, agilis és digitális transzformációval foglalkozunk a legkülönbözőbb szervezeteknél, ezért valós képünk van arról, milyen munkaerőpiaci igényeik vannak a vállalatoknak.
  • Szenvedélyünk az oktatás-fejlesztés, ezért tíz éve dolgozunk azon, hogy szakemberekből, érdeklődőkből, gondolkodókból álló kreatív, tenni akaró közösséget formáljunk, több mint ezer fős alumni és oktatói közösségünk is ezt bizonyítja.


A képzés részletei

4 x 2 óra

helyszín:
online
részvételi díj:
125.000 Ft + ÁFA
Juhász Dániel Ügyfélkapcsolati munkatárs
Érdeklődöm! Jelentkezem!

* a változtatás jogát fenntartjuk

Hasznos információk

Minimum létszám

A képzésünket csak megfelelő számú jelentkező esetén indítjuk el.

Egyedi ajánlat - Zártkörű képzés

Képzésünk testreszabott zártkörű képzésként is elérhető, további információért keresd kapcsolattartónkat!

Nyilvántartási szám

B/2024/000996



Akik minket választottak