Idén is kíváncsiak voltunk, szakértőink hogyan élték meg, milyennek látták a 2022-es évet, és hogyan értékelik ezt az újabb ellentmondásos esztendőt.
A negyedik, aki válaszol: Schlégl Tímea, Ügynökségi Operatív Igazgató, Nitro Communications, képzésvezető, KÜRT Akadémia.
Mi az, ami igazán jól sikerült 2022-ben?
A helytállás, és a helyzethez alkalmazkodás. Bár valószínű a világ mindenkit erre kényszerített. Egyre többször sikerül felismerni, mely dolgokat kell elfogadnom és mely -számomra igazán fontos- dolgokért tenni.
Mi az, ami sikerülhetett volna jobban is?
A tudatos és fenntartható egészséges életmód kialakítása, közösen a gyerekeimmel ... de nem adtuk fel.
Mire vagy a legbüszkébb ebből az évből?
Anyaként a fiamra, akit idén felvettek a Waldorf gimnáziumba. A kislányom „ha nincs tanár nincs jövő” gyönyörűséges transzparensére, amit órákon keresztül tud tartani az ügy miatt, és annak köszönhetően, hogy elkezdett falat mászni.
Képzésvezetőként arra, hogy az Intelligent Marketing képzésünkön elindult a 10-dik évfolyam.
Emberként és szakemberként pedig arra az új és nagyszerű csapatra, akikkel a Nitro-t (Nitro Communications) a legprofibb marketingügynökséggé formáljuk.
Mi volt számodra a legelgondolkodtatóbb vagy legmeglepőbb pillanat/esemény/élmény 2022-ben?
Ukrán menekültekkel találkozni, akik egyik napról a másikra maguk mögött hagyták az enyémhez hasonló életüket, és majd valahol újrakezdik. Megváltoztatta az életfelfogásomat, és azóta komolyan veszem például a hála gyakorlását.
Te miben szeretnél fejlődni 2023-ban?
Minimalizmusban, letisztultságban. A „kevesebb több elv” alkalmazáshoz jól jön a „kevés” kiválasztásának képessége, és a „több” elengedése. Ebben jobban szeretnék haladni. Túl sok „mindennel” vettem körül magam az elmúlt évek során.
Schlégl Tímeáról:
Tímea két nagy multinacionális cégnél szerezte több évtizedes marketingmenedzsment tapasztalatát. Öt évet dolgozott a Sun Microsystemsnél, ahonnan a Microsofthoz igazolt. A nagyvállalati szegmens marketingtől indulva, Szerver Üzletág vezetőként majd Partner Stratégia és Program igazgatóként építette B2B marketing tapasztalatait. A következő lépés a CMO pozíció volt, ahol a klasszikus és legmodernebb marketing eszközöket alkalmazva már nem csak a Microsoft üzleti, hanem fogyasztói piacán is tudott eredményeket elérni. Az IT iparági marketingben vonzónak találja, és fontos feladatnak tartja a technológiai újdonságok és digitális eszközök alkalmazását, a trendek követését és alakítását. Az IVSZ-hez csatlakozva a szövetség sikeres és hatékony kommunikációjáért felel.
Hozzászólások