Egy fontos és üdítő szemléletváltozás zajlik a vállalatoknál. A szokásos költség-haszon alapú megközelítés mellett megjelennek az ügyfelet mint embert középpontba állító iskolák. Újra fókuszba kerül a valódi értékteremtés, amit kísérletezéssel, megfigyeléssel és más, tényeket előcsalogató technikákkal támogatnak a hozzáértő innovátorok. A legszebb, hogy végül ennek a szemléletnek az eredményei abszolút összhangban vannak a költség-haszon Excelekkel is.

Az emberközpontú kreatív tervezés remek kiegészítése lehet az agilis működésnek, ami az innováció gyorsaságát teszi lehetővé instabil környezetben, mert a design thinking az agilitás előtti kreatív szakaszban biztosít segítséget a szervezetek számára. Intenzív, élmény alapú tréningünkön ezt a tervezési módszert tanítjuk meg a résztvevőknek.

 

Azoknak ajánljuk, akik... 

  • közvetlenül ügyfelekkel dolgoznak
  • szolgáltatásokat fejlesztenek, és így közvetve találkoznak az ügyfelek igényeivel
  • érteni szeretnék, hogyan teremt gazdasági értéket az empátián és adatokon alapuló tervezés
  • új eszközöket szeretnének kapni kreativitásuk használatához
  • iparág és szaktudástól független tudásra vágynak. A tréning egyaránt sokat ad azoknak, akiknek van design előképzettségük és azoknak, akik a technológia vagy üzlet irányából érkeznek. A résztvevőknek elméleti megértése és gyakorlati tapasztalása lesz, hogy miért érdemes és hogyan kell ügyfélközpontúan tervezni.

 

AZOKNAK Nem AJÁNLJUK, AKIK... 

  • azért jönnének, hogy később Design Thinking workshopokat vezessenek. 

 

Miért minket válassz? 

  • Módszertan és tudás mellett szemléletet és kontextust is adunk képzéseinken. Arra buzdítunk ezzel, hogy teszteld az eszköztárad határait, állj kritikusan az új ismeretekhez, és értsd meg, melyik módszer mikor alkalmazható.
  • A legjobb hazai szakemberekkel dolgozunk, akiknek komoly üzleti vagy világszínvonalú akadémiai múltja van azon a területen, amelyen oktat.
  • A nyílt képzések mellett évek óta vállalati tanácsadással, agilis és digitális transzformációval foglalkozunk a legkülönbözőbb szervezeteknél, ezért valós képünk van arról, milyen munkaerőpiaci igényeik vannak a vállalatoknak.
  • Szenvedélyünk az oktatás-fejlesztés, ezért tíz éve dolgozunk azon, hogy szakemberekből, érdeklődőkből, gondolkodókból álló kreatív, tenni akaró közösséget formáljunk, több mint ezer fős alumni és oktatói közösségünk is ezt bizonyítja.

 

A képzés adatai

  • Képzés hossza

    2 nap 09:00-17:00 közt, összesen 16 óra
  • A képzés indulása

    2019. szeptember 26.
  • Képzési alkalmak

    2019. szeptember 26-27. (csütörtök-péntek)
    A képzést 12 fővel indítjuk.
  • Jelentkezési határidő

    2019. szeptember 25.
  • Részvételi díj

    225.000 Ft + ÁFA
  • A jelentkezéshez szükséges előképzettség

    Érettségi
  • A képzés helyszíne

    CEU

KEDVEZMÉNY

Kedvezményt biztosítunk a részvételi díjból az alábbi esetekben:

  • Helyszíni jelentkezés esetén rendezvényeinken: 5% kedvezmény
  • Csoportos jelentkezés (4 vagy több fő): 10% kedvezmény
  • Alumni tagként: 10% kedvezmény

Az egyes kedvezmények nem vonhatók össze!

A képzés oktatói

A képzés tematikája

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20

1. NAP: Empátia és tervezés

Rövid designelméleti alapozás után közösen megvalósítunk egy projektet, ezáltal megismerve a Design Thinking látásmódját, módszertanát és eszközkészletét:

  • Hogyan lehet kiépíteni az empatizálás képességét – Stinky Fish. Minden feladatmegoldás előtt érdemes ezt a gyakorlatot végigcsinálni. Bizalmat épít a résztvevők közt, egymásra hangolja őket, és a segítségével egyszerűen lehet beszélni a rejtett félelmekről, amelyek csak akadályoznák a munkát és kreatív folyamatokat. 
  • A problémafeltárás művészete – Customer Journey Map. A módszer két erős eszközt ötvöz: a történetmesélést és vizualizációt. Ezek közül önmagában egy is alkalmas lenne az empátia képességének támogatására, együtt pedig felkészíti a csapattagokat, hogy a vevőik helyébe képzeljék magukat és az ő valós igényeire fejlesszenek megoldást.
  • Ötletek felhalmozása – Anti Idea. A kreativitásról sokan hiszik, hogy egy tulajdonság, ami vagy valaki sajátja, vagy nem. Valójában viszont egy módszertan követése, ami előhozza a sokunkban ott szunnyadó készséget.

2. NAP: Prototípuskészítés és validálás

Prototípus készítés – Rapid Prototyping. Egy kép többet mond ezer szónál, egy prototípus pedig ezer meetingnél. Bütyköld össze, mutasd meg, és szedd össze a vevők visszajelzését. Tréningünkön megmutatjuk, mi értelme van nagyon gyorsan létrehozni tesztelhető megoldási javaslatokat, és azokat adott időkereten belül kipróbálni.  

Felhasználói tesztelés – Mom Teszt. Avagy hogyan lehet kiszűrni egy beszélgetésből az önkéntelen hízelgést és hazugságot, hogy valóban kiderüljön, mennyit érnek az adott prototípusok, hogy validáljuk az ötleteket.

Implementáció és prezentáció. A tréning végén a résztvevők bemutatják saját elkészített prototípusaikat, és visszajelzést kapnak rá az oktatótól és a többiektől.